We gaan bijna weg!

06-11-2020

Gister op donderdag 5 november, heb ik mijn vertrek datum gehoord. Volgende week vrijdag de 13e (als dat maar goed gaat) vroeg in de ochtend vertrekken we naar Porto.

Onze reis zou eigenlijk 8 november vertrekken maar door de vertragen wat in mijn vorige blog bericht staat. We wisten heel lang niet wanneer we zouden vertrekken wat spanning opleverde. Maar nu eindelijk wel, we vertrekken om kwart over 7 vanaf Schiphol. Ik kijk er erg naar uit. Wel mag ik volgende week niet meer naar school omdat ik dan de test doe en daarna moet ik weg blijven van alles en iedereen zodat ik niet nog na een negatieve test toch corona oploop. Dus ik kijk erg veel uit naar mijn reis en hoop dat het natuurlijk doorgaat.

© 2020 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin