Sponsoring Acta Marine

12-11-2020

Vandaag kreeg ik een onverwachts pakketje binnen van Acta Marine..

Ik had al eerder met Acta Marine gesproken over sponsoring ze hebben 300 euro op mijn go fund me gestort, daar in tegen vroegen ze dat als ik een manier vond waarmee je op grote schepen meer milieu vriendelijk zijn, ik dat aan hun zou melden. Dit was omdat zij ook groote schepen hebben waar mensen gedeeltelijk op wonen, dit heet het walk to work principe en ze willen graag alles doen om dat meer milieu vriendelijk te maken. 

Maar vandaag kreeg ik een pakketje met een vest een polo en een drink fles van Acta Marine! De drink fles was omdat we aan boord als manier van milieu besparing een drink fles mee moesten hebben zodat we niet allemaal flesjes gingen gebruiken. 

Acta Marine bedankt voor de sponsoring!

© 2020 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin