Kennismaking van de groep

27-09-2020

Deze zaterdag ontmoette ik de groep waarmee ik 7 weken op reis ga....

Zaterdag vertrokken we rond 12 uur van thuis, we moesten om kwart voor twee in Amersfoort zijn wat ongeveer een uur rijden is. Onderweg lunchte we bij La Place. We kwamen om half twee aan. Sanne wie ik kende die ook mee gaat, was er al. Ze stond te praten met wat andere mensen. En ik ging erbij staan (wel op corona vriendelijke afstand natuurlijk). Al snel begon een presentatie en kregen we veel informatie over de reis. Daarna werden de kinderen gesplitst van de ouders en gingen we wat spellen doen. Toen werden we weer gesplitst in twee groepen. In die groepen gingen we opdrachten doen als voorbereiding op de reis. En kregen we alles over de reis te horen. Achteraf kwamen we weer samen met de andere groep die iets eerder klaar was. We praten allemaal nog over van alles en nog wat, zoals huisdieren, sporten, waar iedereen woonde etc. Het was erg leuk en ik kijk er erg naar uit om een reis te maken met deze groep.

© 2020 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin