Excursie op Madeira

25-11-2020

Ahoy lezers,

Hier weer een blog vanuit de Wylde Swan (23 nov.). We zijn op dit moment nog steeds in Madeira en we gaan vandaag een dagexcursie doen over het eiland. De dag begon erg vroeg (00:00) met het vieren van de verjaardag van Floris. Toen gingen we slapen en werden we weer om 6:45 wakker gemaakt voor het ontbijt. Toen vierden we met de hele groep de verjaardag van Floris. Na het ontbijt kregen we te horen dat er nog onzekerheid was of de excursie door kon gaan, dus we begonnen met zelfstudie. Uiteindelijk kregen we te horen dat het toch nog door kon gaan en moesten we alles zo snel mogelijk klaar maken. Toen vertrokken we en reden we via prachtige wegen naar een klein vissersdorpje. Hier hebben we even rondgelopen. Toen vervolgden we onze weg naar een uitkijkpunt. Op 500 meter hoog!! Daar hebben we een leuke groepsfoto gemaakt.

Nadat we bij het uitkijkpunt zijn geweest zijn we door de bergen richting de andere kant van het eiland gegaan. Hier hebben we een hike gedaan. Deze hike was erg mooi en zeker het lopen waard over mooie bergpaden en langs steile kliffen. Na de hike zijn we verder gereden naar het 'strand'. Hier hebben een aantal mensen gezwommen en de rest heeft door het stadje gelopen. Toen was het alweer tijd om terug te gaan naar de bus en zijn hebben we weer naar huis gereden.

s 'Avonds mochten we nog even de stad in en dat was erg gezellig. Iedereen ging daar z'n eigen weg en om half 10 moest iedereen weer op de boot zijn. Je merkten wel dat er weinig toerisme was en de stad was erg leeg. Eenmaal terug op de boot waren sommigen erg moe en gingen die snel slapen. Anderen bleven nog tot diep in de nacht op.

Dat was deze dag!

© 2020 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin