Eerste dag zeilen

20-11-2020

Ik heb de eerste dag aan boord overleeft, en dit is er gebeurd:

De eerste dag kwamen we gewoon aan we deden niet veel, we leerden elkaar kennen enzo en pakten onze spullen uit. De volgende dag begon al heel anders, we moesten vroeg opstaan op een zaterdag. Om 7 uur was ontbijt, dan laten ze de bel op het maindeck twee keer klinken. En om acht uur heb je eerst de dag bespreken dan laten ze de bel 3 keer luiden, en verzamelen we allemaal op het maindeck. Dan vertellen ze ons ver het zeilen van die dag en de planning en de bijzonderheden. Die dag was de bijzonderheid dat we die middag zouden vertrekken. Met de blijdschap van dat nieuws gingen we aan de zelfstudie, hiervoor wordt de bel een keer geluid. Zelfstudie deden we gewoon buiten want het was lekker warm in Portugal en we waren nog in de haven. Na zelfstudie hadden we wat theatersport activiteiten, en wat andere groepsactiviteiten. Vervolgens voeren we uit. Dat gig even erg goed iedereen hielp de crew met de zeilen heisen maar al snel werden er heel wat zeeziek, waaronder ik. Maar ik moest niet over geven dus ging de mensen die dat wel moesten helpen. Er waren twee vrienden van me die niet zeeziek waren, en dat kwam erg van pas. Ik vroeg aan mensen buiten of ze eten drinken thee of een emmer wouden. Als ze drinken of een kracker wouden gaf ik dat door aan de niet zeezieke want als ik zelf naar binnen ging, ging dat fout. Als ze een emmer wouden haalde ik die voor ze. En zo zorgde we met zijn drieën ervoor dat iedereen at dronk en een emmer had. Iedereen ging langzaam naar bed en zo ik ook. En dat was het einde van de eerste dag zeilen

© 2020 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin