De benefit diners

11-09-2020

Zoals u al had kunnen lezen in "Hoe heb ik het voor elkaar gekregen?" Heb ik in totaal 3 benefit diners gehad. Een voor de vakantie en twee na de vakantie met een minder aantal door de Corona.

Benefit dinner 2
Benefit dinner 2

De eerste benefit diner was een groot succes. We hadden mensen uit de buurt uitgenodigd. We kregen zo veel inschrijvingen dat op een gegeven moment we gewoon nee moesten zeggen, omdat het te veel werd. Al die mensen tegen wie we nee zeiden, of die niet konden op de datum voor de vakantie, schreven we op voor na de vakantie, waardoor we voor na de vakantie ook al 18 inschrijvingen hadden. Op de avond was het lekker weer dus iedereen kon buiten op een corona vriendelijke afstand zitten. Iedereen uit 1 huishouden had een eigen tafel en de tafel stonden twee meter uit elkaar. Het hele gezin deed mee. Mijn moeder kookte, een vriendin maakte de borden op, mijn vader maakte een praatje met de gasten, mijn broer serveerde de wijn en zijn vriendin hielp mij in de bediening. We serveerde voor voorgerecht broccolisoep na het recept van een vriend van me, wat ik van hem leerde toen we 10 waren. Het hoofdgerecht was voor de vlees: Een Deense gerookte en gekookte ham (ik ben half Deens dus vond het een leuke touch) met krieltjes erwten en wortels. Dit is in Denemarken een typische zomer maaltijd. En voor de vis optie een zalm met aardappel duchettes en erwten en wortels. Voor dessert was er citroen kwarktaart versiert met citroen en aardbeien.


Voor het andere benefit diner was het menu hetzelfde, maar zoals ik al eerder zei konden we maar 6 personen ontvangen per avond. Eerst was het plan om ze ook buiten te doen, zoals eerder, en zo konden we wel iedereen Corona proof uitnodigen. Maar het werd slecht weer en we moesten naar binnen en dan konden we er toch echt niet meer dan 6 per avond. Dit was erg jammer en zette me op een grote achterstand van mijn financiële plan. Als u mij van deze achterstand af wilt helpen doneer dan alstublieft iets? De avonden waren wel heel leuk de bovenstaande foto is van het tweede benefit diner. 

© 2020 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin